ТОП-7 рідкісних моделей в історії США

11 Май 2021


Автоконцерни люблять дражнити покупців обмеженими серіями цікавих автомобілів. Іноді це спеціальні серії, іноді лімітовані випуски, які не стали масовими, оскільки не змогли залучити потенційного покупця до певного набору опцій. У будь-якому випадку такі машини згодом стає по-своєму унікальними, а часто колекційними екземплярами.

У статті вирішили зібрати 7 рідкісних представників лімітованих серій американських брендів, випущених у кількості менше 20 одиниць. Йтиметься виключно про дітищах виробників США, деякі з яких все ще можна придбати на вторинному ринку.

Pontiac GTO Judge Convertible 1971 року

Рестайлінг моделі в 1971 названий одним з найгірших, оскільки покупці не оцінили запропоновані зовнішні зміни, перероблений ніс muscle-car. GTO Judge даного модельного ряду не прожив навіть до закінчення сезону, за цей час виробник продав всього 374 екземпляри, а в кузові кабріолет Pontiac GTO Judge Convertible було випущено лише 17 одиниць.

При цьому за агресивними характеристиками та стилем модель мало поступався попередньому хіту початку 1960-х років. Кабріолет оснащений 7,4-літровим 335-сильним V8 у парі з 3-ступінчастою МКПП або АКПП, або 4-ступінчастою механікою. Максимально автомобіль розвиває 124 милі на годину, до сотні кілометрів розганявся за 6,1 секунди. Зовні модель виділяється м’язистим силуетом, широким профілем, ралійними колесами, в салоні – килимове покриття, оздоблення штучним деревом.

1971 року автомобіль продавали за 4071 долар. Сьогодні найрідкісніший GTO за всю історію моделі оцінюється від 75 до 250 тисяч доларів.

Oldsmobile F-88 1954 року випуску

Спочатку Oldsmobile F-88 створювали як концепт-кар, який представили на 46-му автосалоні в Чикаго в березні 1954 року. Але в серійне виробництво модель так і не потрапила. Усього було випущено лише 4 одиниці, що зробило автомобіль у наш час найдорожчою моделлю маловідомого бренду. 2005 року автомобіль продали на аукціоні за рекордні 3 240 000 доларів.

Зовні F-88 не виділяється із трендів того часу. Дизайнери надихалися стилістикою Corvette, і у них вийшло навіть краще: плавні вигини, відкриті грати радіатора, кулеподібні задні ліхтарі. Найнетиповіше для того часу конструкторське рішення – важіль перемикання передач між водієм та пасажиром, а не під кермом, як робили у 50-ті роки.

Машину оснастили потужнішим 250-сильним двигуном Rocket V-8, 4-ступінчастою АКПП, більшість стандартних елементів від Chevrolet. Є думка, що саме керівники американського концерну ініціювали утилізацію концепт-кара через побоювання конкуренції.

Dodge Coronet Hemi Four Door 1966 року

Dodge Coronet з опціональним 7,0-літровим двигуном 426 V8 Hemi в 60-70-ті роки мала найбільший попит у своєму класі. Покупці оцінили поєднання прямих ліній кузова, що розширюють задні стійки та високу продуктивність. За 13 років виробник випустив 11 тисяч екземплярів із 426 Hemi, ціна яких стартувала з 2766 доларів.

Dodge Coronet – спочатку дводверна модель, але за запитом кількох покупців бренд все ж таки випустив і чотиридверну версію маслкара. Найсміливішим покупцям, які попросили виконати індивідуальне замовлення, стали власниками лімітованого випуску. Усього виробник випустив 4 екземпляри Dodge Coronet Hemi Four Door. Два авто виїхали за кордон, з тих, що залишилися в США, один передали в музей, а другий нещодавно продали з торгів за 660 тисяч доларів.

Packard Panther 1954 року

Ще один уже колекційний автомобіль, випущений в обмеженій кількості (всього 4 авто). Виробник спочатку не планував відправляти концепт-кар у серійне виробництво. Навіть із 4 зібраних екземплярів повноцінним функціональним автомобілем зробили лише один, який у результаті пішов з аукціону за 700 тисяч доларів.

Унікальність моделі на той час полягала в тому, що кузов автомобіля зробили повністю із скловолокна. З урахуванням довжини машини та товщини склопластикової оболонки в деяких місцях це було справді нововведенням. При цьому модель оснастили 9-літровим 275-сильним двигуном V8 в тандемі з 2-ступінчастою АКПП.

Ford Torino King Cobra 1970 року випуску

Ще один прототип у нашому рейтингу, якому не судилося увійти до масового виробництва. У 1970 році американський виробник розробив концептуальну версію моделі, яка мала скласти гідну конкуренцію Dodge Charger Daytona і Plymouth Superbird у гонках NASCAR Sprint Cup. Через зміни щеплення чемпіонату, які стали вимагати випуску 5 000 серійних екземплярів моделі замість 500 автомобілів, як було раніше. Прототип не допустили до змагань, після чого Ford відмовився від реалізації фантастичного на той час дизайну.

Усього було випущено 3 екземпляри прототипу, один з яких нещодавно продали з аукціону за 549 ​​900 доларів. Крім повного оснащення для гонок із заниженою підвіскою та гальмами з підсилювачем, автомобіль відрізнявся гладкою аеродинамічною рамою, 7,0-літровим V8 потужністю 700 кінських сил у парі з 4-ступінчастою МКПП, а в салоні – вініловими поверхнями, хромованими повзунками.

Chevrolet Corvette ZL-1 1969 року

Chevrolet Corvette – культовий американський автомобіль та наймасовіша модель у класі спорткарів. За всю історію моделі виробник випустив та продав понад 1,5 мільйона екземплярів. Але навіть у такій популярній лінійці є по-справжньому ексклюзивні версії. Одна з таких – Chevrolet Corvette ZL-1 1969 року, випущена лише у кількості 3 одиниць.

Пакет ZL-1, доступний тільки для 1969 модельного року, включав більш продуктивний 7,0-літровий двигун V8 потужністю 585 кінських сил та 4-ступінчасту МКПП. Але стартова ціна в 10 048 доларів зробила версію ексклюзивною та рідкісною. Сьогодні модель оцінюють приблизно 1,4 мільйона доларів.

Dodge Coronet R/T Hemi Convertible 1967 року

Dodge Coronet — найпопулярніша модель, що продається в лінійці бренду. При цьому за всю її історію виробник випустив лише 10 кабріолетів R/T Hemi, і лише 4 екземпляри отримали 4-ступінчасту механічну трансмісію. Найрідкіснішу модифікацію також оснастили 6,9-літровим 425-сильним V8 Hemi, склопідйомниками з електроприводом, комбінованим тахометром/годинами, салоном у шкіряній обробці. Якщо 1967 року автомобіль оцінювали в 4892 долари, то сьогодні його приблизна вартість – 800 000 доларів.

по мат. https://oceanica.com.ua

Опубликовано в: Історія авто, Цікаві факти

|

Комментарии к записи ТОП-7 рідкісних моделей в історії США отключены

Комментарии закрыты.